Všeobecné obchodní podmínky
pro smluvní vztahy mezi Poskytovatelem – obchodní společností
Gastrocentrum Houdek s.r.o.
IČ 07715218
- a zákazníky – smluvními partnery Poskytovatele
pro účely ubytování v Penzionu u Chodského hradu v Domažlicích
Článek I.
Základní ustanovení
Tyto všeobecné podmínky (dále též „obchodní podmínky“) upravují v souladu s § 1751
občanského zákoníku obsah práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi
Poskytovatelem a jeho zákazníky, dále též „Zákazník“, o ubytování v Penzionu u Chodského hradu
na adrese náměstí Míru 67, Domažlice.
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká dnem, kdy Poskytovatel potvrdí
Zákazníkovi objednávku ubytování pro konkrétní termín prostřednictvím elektronické pošty, dále
též „Den vzniku smlouvy“.
Nejpozději v emailovém potvrzení objednávky je Zákazník Poskytovatelem výslovně upozorněn:
- že má-li zájem využít ubytovací služby Poskytovatele, řídí se jejich poskytování těmito
obchodními podmínkami
- že nesouhlas s těmito obchodními podmínkami představuje překážku pro poskytnutí
ubytovací služby
- že souhlas s těmito obchodními podmínkami vyjádří Zákazník tím, že po poučení o
závaznosti obchodních podmínek zahájí čerpání ubytovací služby v objednaném termínu.
Oddíl A – Obecná ustanovení o poskytování ubytovacích služeb,
dále též „Služba“
Článek II.
Dodací podmínky
II. 1: Uzavření smlouvy
Pokud Zákazník projeví zájem o Službu Poskytovatele, tj. kontaktuje Poskytovatele na některém
z kontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele s žádostí o rezervaci ubytování
v Penzionu u Chodského hradu v Domažlicích, dále též „Penzion“, je Poskytovatel povinen bez
zbytečného odkladu potvrdit Zákazníkovi dostupnost jím poptávané Služby.
Pokud je Služba v poptávaném termínu dostupná, potvrdí Poskytovatel rezervaci Zákazníka
emailovou zprávou na elektronický kontakt, který pro ten účel Zákazník sdělil – tím dojde mezi
stranami k uzavření smlouvy o ubytování, dále též „Smlouva“.
Není-li Služba v poptávaném termínu dostupná a Zákazník nezvolí jiný termín, k uzavření Smlouvy
nedojde.
II. 2 Individuální požadavky
Jakékoliv individuální požadavky Zákazníka na poskytování plnění, která nejsou výslovně
prezentována jako součást Služby na webových stránkách Poskytovatele, je Zákazník oprávněn
poptávat telefonicky či emailem nejpozději 1 týden před zahájením čerpání Služby. Poskytnutí
takto individuálně poptávaných plnění je na uvážení Poskytovatele; pro případ, kdy Poskytovatel
individuální požadavky Zákazníka nad rámec standardního obsahu Služby schválí, stává se jejich
zajištění pro Poskytovatele závazným až poté, kdy Zákazník potvrdí cenovou nabídku takových
nadstandardních plnění.
II. 3 Zahájení Služby
1) Služba je zahájena okamžikem, kdy budou splněny následující podmínky:
- Zákazník se na základě Smlouvy (potvrzené rezervace) dostaví do recepce Penzionu
- Poskytovatel poučí Zákazníka o obchodních podmínkách a o tom, že souhlas
s obchodními podmínkami je předpokladem pro čerpání Služby
- Zákazník po poučení podle předchozí odrážky vysloví souhlas s obchodními podmínkami
buď výslovně, nebo i mlčky tím, že předloží Poskytovateli svůj občanský či jiný průkaz
k ověření své totožnosti.
2) V okamžiku splnění všech podmínek podle odst. 1, dále též „Zahájení Služby“, nastává
splatnost odměny za Službu podle ceníku Poskytovatele uveřejněného na webových
stránkách Poskytovatele – viz níže čl. III.
3) Zákazník bere na vědomí, že při zahájení Služby je povinen splnit na výzvu Poskytovatele
povinnosti vyplývající pro účely ubytovacích služeb z platné právní úpravy a z obecních
vyhlášek Města Domažlice vydaných v samostatné působnosti.
II. 4 Povinnosti a odpovědnost Poskytovatele
1) Poskytovatel odevzdá Zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání
a zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
2) Poskytovatel udržuje ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu a dbá na
odstranění závad oznámených Zákazníkem v souladu s ubytovacím řádem bez zbytečných
průtahů.
3) V zájmu péče o zákazníky probíhá v Penzionu výměna ručníků a osušek na denní bázi a
výměna povlečení s frekvencí 1 za 7 dnů, nebude-li mezi stranami dohodnuto jinak.
4) Poskytovatel zajistí ve prospěch Zákazníků službu recepce každý den v době od 8.00 do 20.00.
Mimo uvedený časový rozsah je Zákazník oprávněn využít k řešení mimořádných situací
kontakt, který pro tyto účely obdrží při Zahájení služby.
5) Poskytovatel odpovídá za škodu pouze na těch věcech, které Zákazník vnese do prostor
vyhrazených k ubytování, pokud škodu nezpůsobil Zákazník nebo osoba, která Zákazníka
z jeho vůle provázela. Povinnost nahradit škodu se nevztahuje na vozidla, na věci ponechané
ve vozidlech ani na živá zvířata.
6) Poskytovatel může ukončit poskytování Služby s okamžitou účinností, porušuje-li Zákazník i
přes výstrahu hrubě své povinnosti ze Smlouvy, nebo dobré mravy.
II. 5 Povinnosti a odpovědnost Zákazníka
1) Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou ke splnění všech povinností
Poskytovatele, které pro ubytovací služby vyplývají z platné právní úpravy a obecně závazných
vyhlášek Města Domažlice.
2) Zákazník je povinen užívat ubytovací prostor a přijímat služby spojené s ubytováním řádně a
v souladu s ubytovacím řádem.
3) Bez předchozího souhlasu Poskytovatele není Zákazník oprávněn provádět v ubytovacím
prostoru žádné změny.
4) Zákazník je povinen odevzdat Poskytovateli ubytovací prostor po uplynutí sjednané doby
ubytování ve stavu, v jakém jej převzal při zahájení Služby.
Článek III.
Odměna za poskytnutí Služby. Platební podmínky
III. 1 Výše Odměny
Výši odměny za poskytnutí Služby se určuje podle ceníku uveřejněného na webových stránkách
Poskytovatele ke Dni vzniku smlouvy (viz čl. I výše).
Za každé živé zvíře se k základní odměně za ubytování účtuje samostatný poplatek.
Zákazník bere na vědomí povinnost uhradit poplatky vyplývající z aktuálně platných obecních
vyhlášek Města Domažlice.
III. 2 Splatnost Odměny
Odměna je splatná v okamžiku Zahájení Služby – viz bod II. 3 výše.
III. 3 Platební podmínky
Odměnu je Zákazník oprávněn uhradit Poskytovateli při Zahájení Služby v hotovosti, popř. kartou
prostřednictvím platebního terminálu.
Poskytovatel je oprávněn odepřít poskytování Služby do okamžiku plné úhrady odměny za
poskytnutí Služby.
Článek IV.
Zrušení Smlouvy
1) Zákazník bere na vědomí, že Smlouva je podle platné právní úpravy výslovně vyloučena
z okruhu spotřebitelských smluv, od kterých je Zákazník oprávněn odstoupit bez finančních
postihů (viz § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
2) Poskytovatel přiznává Zákazníkovi oprávnění zrušit Smlouvu bez jakékoliv finanční sankce
nejpozději 3 týdny přede dnem, který Poskytovatel emailem potvrdil jako den nástupu
k ubytování.
3) K oznámení o zrušení Smlouvy podle odst. 1 je Zákazník povinen využít emailový kontakt
uveřejněný na webových stránkách Poskytovatele.
4) Bude-li oznámení o zrušení Smlouvy doručeno Poskytovateli na emailový kontakt uveřejněný
na webových stránkách Poskytovatele později než 3 týdny přede dnem nástupu k ubytování,
je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši podle následujících
pravidel:
počet dnů zbývajících od doručení oznámení o
zrušení Smlouvy do dne nástupu k ubytování
výše storno poplatku
20 – 15 dnů - 50% Odměny podle ceníku
Poskytovatele
14 – 8 dnů - 75% Odměny podle ceníku
Poskytovatele
7 – 3 dny - 90% Odměny podle ceníku
Poskytovatele
2 dny a méně - 100% Odměny podle ceníku
Poskytovatele
Článek V
Práva spotřebitele z vadného plnění.
V. 1 Definice vad Služby
Pokud poskytnutá Služba neodpovídá požadavkům Zákazníka podle Smlouvy, jedná se o vadné
plnění.
V. 2 Odpovědnost Poskytovatele za vady/záruka
Poskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že Služba v době jejího poskytnutí nemá vady.
V. 3 Nároky Zákazníka v souvislosti s vadami Služby
Zákazník je povinen informovat Poskytovatele písemně o vadách Služby bez zbytečného odkladu
po jejich zjištění a v písemném oznámení o reklamaci Služby zároveň určit, který nárok vyplývající
z odpovědnosti Poskytovatele za vady v souvislosti se zjištěnými vadami uplatňuje
Podstatné porušení Smlouvy:
Je-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada podstatné porušení Smlouvy ze strany
Poskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:
- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebo
nebo
- přiměřenou slevu ze sjednané odměny, popř.
- odstoupení od Smlouvy.
Právo na odstoupení od smlouvy zákazník nemá, pokud neoznámí vadu zboží včas.
Nepodstatné porušení Smlouvy
Je-li reklamace oprávněná a představuje-li zjištěná vada nepodstatné porušení Smlouvy ze strany
Poskytovatele, je Zákazník oprávněn uplatnit následující nároky:
- odstranění vady bezplatnou nápravou Služby (je-li vada odstranitelná), nebo
- přiměřenou slevu z ceny.
Společná ustanovení:
Neučiní-li Zákazník volbu nároku v písemné reklamaci vady, je oprávněn určit způsob
kompenzace vady Poskytovatel.
Poskytovatel se zavazuje vydat Zákazníkovi na požádání písemný protokol o průběhu
reklamačního řízení.
Zákazníkovi přísluší náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z odpovědnosti za
vady. Neuplatní-li však právo na tuto náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je
třeba podle platného práva vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Poskytovatel namítne, že
právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
V. 4 Spotřebitelské spory
Spotřebitelský spor z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb je spotřebitel oprávněn řešit
rovněž mimosoudně postupem podle § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, tj. podáním návrhu na mimosoudní řešení u České obchodní inspekce
(http://adr.coi.cz) – tzv. ADR-řízení.
K řešení spotřebitelského sporu lze rovněž využít platformu pro řešení sporů online; tato
platforma je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Článek VI
Dárkové poukazy
1) Poskytovatel je oprávněn vystavit Zákazníkovi na jeho žádost dárkový poukaz pro účely
čerpání ubytovacích služeb Poskytovatele v Penzionu podle individuálních požadavků
Zákazníka.
2) Má-li Zákazník zájem o dárkový poukaz, požádá o jeho vystavení prostřednictvím emailových
kontaktů uveřejněných na webových stránkách Poskytovatele.
3) V žádosti o dárkový poukaz specifikuje Zákazník požadavky ohledně služeb, které mají
být poukazem kryté, tj. typ pokoje v Penzionu, celková délka ubytování, případné
doplňkové služby, a emailovou adresu, na kterou má být poukaz doručen.
4) Poskytovatel je povinen vystavit dárkový poukaz podle požadavků zákazníka bez zbytečného
odkladu a doručit jej Zákazníkovi prostřednictvím elektronické pošty na jím sdělenou
emailovou adresu spolu s údajem o ceně poukazu a s pokyny k platbě.
5) Zákazník je povinen uhradit cenu odpovídající poptávaným službám podle pokynů
Poskytovatele uvedených v emailové zprávě podle odst. 4 nejpozději do 14 dnů ode dne
doručení poukazu; nebude-li platba provedena řádně a včas, nevzniká Poskytovateli
povinnost službu podle dárkového poukazu poskytnout.
6) Služby kryté dárkovým poukazem lze čerpat nejpozději do konce 12. kalendářního měsíce
následujícího po doručení dárkového poukazu.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing